Monday, August 10, 2009

Weekend lung in Paris

Vineri dimineata am avut avionul. Evident, ca la romani, desi ai platit pentru un serviciu (prioriti boarding), nu ai parte de el. Am fost imbarcati la gramada, urmand sa alergam dupa un loc in momentul in care ne-am urcat in avion. Compania: WizzAir.

Zborul a fost ok, aterizarea lina. Din Beavais am luat autobuzul care ne-a lasat la o statie de metrou de hotel. Ne-am luat fiecare un abonament Paris-Visite si am intrat la metrou. Evident, fiind prima oara, ne-am ratacit si am iesit in loc sa intram. Ca atare a trebuit sa folosim din nou acel abonament.

Am reusit intr-un final sa ajungem la Charles de Gaulle - Etoile, statia de metrou unde era hotelul (stiu, in buricul targului).

Prima dupa-amiaza a fost rezervata vizitarii Arcului de Triumf si Turnului Eiffel.

Evident, poze pe Picasa:
aici

Totusi cateva le voi pune si aici, de amorul artei:


No comments:

Post a Comment