Wednesday, August 5, 2009

Lupta cu institutiile statului - episodul urmator

Asa cum poate stii am o problema cu carnetul de sofer. Pe scurt, am avut un accident in octombrie anul trecut si trebuie sa ma plimb pe la Parchet si Politie sa-mi iau o stampila pe dovada.

Asta implica o cerere de prelungire catre prim-procuror si o eventuala aprobare. Care dureaza de la o saptamana la zece zile. Stupid, dar asta e.

Si sa ajung la povestea de azi: ma duc, ca de obicei, cu hartia. De data asta am fost prevazator si m-am dus cu doua saptamani inainte. Nu era nimeni, ceea ce fata de alte dati a fost mult mai bine. Si intru in birou si ii dau procurorului de serviciu cererea impreuna cu copiile dupa buletin si dovada. Si il vad ca ia o capsa de pe birou si incepe sa o infiga in hartii. Evident, prima reactie a fost sa ma bufneasca rasul. Pe care cu greu mi-am abtinut-o, mai ales cand l-am vazut cum se chinuia sa o infiga si apoi sa o indoaie. Saracul om n-avea si el un capsator. Stau si ma gandesc: pai daca pentru capsatoare nu au astia bani, oare pentru jipuri si masini de unde naiba au?

Dar imi bat capul aiurea cu astfel de intrebari, ca tot n-o sa aflu raspunsul.

No comments:

Post a Comment