Tuesday, August 11, 2009

Weekend la Paris - Palace de Versailles

Ziua a doua. Rezervata vizitei la unul dintre cele mai frumoase locuri vazute de mine: Palatul Versailles.

Am inceput cu statul la coada la bilete, aproximativ o ora si ceva. Dupa aceea am continuat cu statul la coada la intrare, cam 30-45 de minute.

Odata ajuns inauntru am ramas masca la ce frumuseti sunt. Tablouri, tapiserii, picturi pe tavan, o minunatie. Si asta e numai palatul. Gradinile sunt superbe, te poti pierde cu orele pe acolo. Ceea ce am si reusit sa facem un pic.

Seara ne-a prins inca in gradini, la un restaurant, unde am sarbatorit cu mare fast (salata cu fructe cu o lumanare in ea) ziua mamei mele. Evident, ne-a prins si inchiderea, cand nu mai era aproape nimeni in timp ce cautam iesirea.

Ca o concluzie, daca aveti o zi pentru o plimbare, Palace de Versailles si gradinile sale ar trebui sa fie destinatia.

La final cateva poze, restul fiind la locul obisnuit: PicasaWeb


No comments:

Post a Comment