Monday, May 23, 2011

Bancpost at it's finest

Am (datorita muncii) cont la Bancpost, impreuna cu serviciul de ebanking activat.

Nu pot sa zic ca sunt teribil de entuziast cu privire la serviciile bancii, dar in general sunt ok. Numai ca azi ma lovesc de o problema: am de platit o factura. O chestie usor de facut atunci cand poti sa intri pe ebanking. Numai ca eu nu pot, ca-s bolovan si mi-am uitat parola.

Zic: Na, bine. Hai sa sun la call-center sa mi-o reseteze.
Pun mana pe telefon, formez numarul si-mi raspunde o domnisoara. Ii spun de problema si ma intreaba daca mai am parola initiala, de la deschiderea ebanking. Acum eu stau sa ma intreb: avand in vedere ca am fost obligat de cel putin o data sa o schimb, parola veche de ce mai are valoare pentru ei? Se poate accesa contul cu ea si dupa ce am schimbat-o?

Evident, nu o mai am. Pe email nu e, deci presupun ca ar fi acasa pe o hartie pe undeva.

Am intrebat-o daca nu mi-o poate reseta avand in vedere ca-i pot confirma orice informatie referitoare la detinatorul contului. Numai ca mi-a spus ca nu se poate, ca trebuie sa ma duc intr-o agentie.

Sincer, mi se pare o idiotenie. Avand in vedere ca pot dovedi ca-s detinatorul contului, furnizandu-le orice informatie (mai putin parola veche, evident), avand in vedere ca au adresa mea de email in sistem, ca doar au grija sa-mi trimita spam, oare de ce nu o merge sa-mi reseteze prostia aia de parola pe email? Ca oricum doar cu ea nu am ce face, mai imi trebuie si token-ul.

Absurdistan.

No comments:

Post a Comment