Tuesday, November 3, 2009

Ofertele "gratis" de la banci

Azi la munci am primit o oferta deosebita de la una din bancile din Romania, cu care firma la care lucrez colaboreaza.

Dupa ce am rasfoit-o am stat si m-am intrebat: oare ofertele astea sunt facute de duzi/dude? Cat de mult bullshit sa bagi ca sa devii interesant?

Ca sa citez direct din mailul cu pachetul de beneficii:

- Operatiuni la ATM - depunere si retragere de numerar...e gratis (trebuia sa le dau bani ca sa le dau bani?), apoi "schimb valutar la un curs mai avantajos decat la ghiseele bancii...e tot gratis" (umm...what?) iar bomboana de pe tort: "vizualizare retea ATM si agentii - gratis" (credeam ca vreti sa faceti business cu mine, trebuia sa platesc sa vad unde va gasesc???).

Nici nu m-am mai obosit sa citesc mai departe. Foamea e mare in piata iar ei vin cu astfel de tampenii?

No comments:

Post a Comment