Sunday, July 19, 2009

Plimbare cu cortul

Weekendul asta am fugit din Bucuresti tras de prieteni (thanks Vlad).
Adunarea s-a dat la Cheile Rasnoavei, plecarea a fost sambata dimineata, la 7.
Evident, a trebuit sa ma trezesc devreme, chestie pe care o detest. Dar distractia cere si sacrificii uneori. Asa ca mi-am luat rucsacul in spate, l-am aruncat in masina si tzup dupa Vlad si Daciana si apoi dupa Iustin.

Drumul, evident, a fost pe DN1, nimic surprinzator. Am ajuns in chei undeva pe la pranz. Taxa de intrare: 3 Lei/persoana. Drumul forestier rezonabil, desi pe anumite portiuni parca intrase careva cu o lopata si furase din pietris.

Am pus cortul si dupa o scurta bere am tulit-o la o plimbare cu inca doi. Am luat-o pe drumul forestier in sus dar dupa o jumatate de ora de mers degeaba am decis sa urcam in padure. La un moment dat am dat de un soi de marcaj dar poteca lipsa. Nu ne-am descurajat, plimbarea trebuia facuta. Scopul era sa ajungem la baza stancii. Din pacate nu s-a mai putut si a trebuit sa coboram.

Seara: foc de tabara, chitari, vin, bere, distractie. Din pacate n-am facut decat vreo 3 poze clare, restul sunt absolut infecte (berea e de vina, jur!).

Pe la 2 am tras pe dreapta in cort, unde dupa o repriza de vreo 20 de minute de tremurat, am reusit sa adorm. Si asta dupa ce la foc dormeam pe mine.

Dimineata s-a dat scularea la 9 de catre niste galagiosi, dar tocmai bine, ca pe la 9 au inceput sa se adune norii ca intr-un final sa ne goneasca de acolo ploaia.

Pranzul in Brasov si apoi intoarcerea pe DN1a. Buna alegere a drumului (da, a fost ideea mea). Din ce am aflat de la telefon undeva inainte de Predeal se facuse deja coada. In schimb noi ne-am distrat pe serpentine, drumul fiind gol pana aproape de Cheia.

Sosirea undeva la 5 in Bucuresti.

Toate ca toate, o excursie misto, desi cam scurta.

Poze (doar cateva). Restul le gasiti pe PicasaWeb




No comments:

Post a Comment