Tuesday, May 26, 2009

Zilele 4 si 5

O sa fiu scurt. Un weekend superb si o sarbatoare nationala, cu caldura si soare.

Am inceput cu o plimbare lunga in Hyde Park, plecand de la Speaker's corner unde se bateau in dezbateri diversi oratori mai mult sau mai putin de succes. Am mers apoi in Kensington Palace, inca folosit uneori ca resedinta de familia regala. De remarcat colectia de rochii ale Printesei Diana. Ne-am oprit apoi la o vizita scurta in Muzeul Stiintelor Naturale (ca inchidea) si am dat o tura prin faimosul cartier Chelsea. Seara...bere.

Luni ne-am plimbat pe malul Tamisei si am ajuns intr-un final la Turnul Londrei.Am inceput cu un turn pentru torturi, continuand cu The Salt Tower si apoi am intrat in The White Tower. Din pacate n-am avut voie sa facem poze. Ar fi meritat, mai ales avand in vedere colectia de armuri si arme medievale, precum si bijuteriile coroanei.

A urmat The Bloody Tower, unde se zice ca au fost facuti pierduti doi pusti, fii lui Edward IV. Evident, lista de turnuri a continuat dar nu mai stiu care erau.

Poze ca de obicei pe Picasa.

No comments:

Post a Comment