Sunday, May 24, 2009

A treia zi - Londra

Ziua a inceput cu plimbare pe Oxford street, inchisa pentru masini, libera pentru pietoni. Magazine aglomerate, reclame (printre care si la A night at the museum 2). Am luat-o usor la pas catre Chinatown catre Covent Garden, pe langa Freemasons' Hall.

Apoi, tot la picior, pe langa Somerset House, am intrat putin in curtea interioara si am iesit catre The Royal Courts of Justice.

La pranz am mancat la Ye Olde Cock Tavern. Din meniu: Steak Frites, Fish & Chips si Bread & Humus. Plus niste Bombardier si London's Pride. Asta e bere.

Am ajuns la St. Paul's Cathedral. Din pacate n-am putut face poze in interior si in plus am ajuns prea tarziu pentru a vizita mai mult decat partea principala (The Nave). Dar voi reveni cu scopul de a vedea tot ce se poate. Am mers si am vazut de aproape si London's Egg, o cladire in forma de ou tuguiat, si Lloyds of London, o cladire foarte interesanta, ce arata ca o rafinarie pe exterior. Interesanta, dar totusi urata dupa mine.

Mai departe, pe langa The Monument, ridicat pentru a comemora marele incendiu al Londrei in 1666, ajungem la London's Bridge. La circa 20 de minute distanta, un simbol al Londrei: Tower Bridge impreuna cu The Tower of London (si el inchis pentru ca era tarziu). Apoi usurel pe Queen's Walk catre metrou si apoi la o bere rece, acasa, cu picioarele franjuri. Era ora 9 jumate si eram plecat de la ora 11 jumate.

Cateva poze, restul pe albumul web.

No comments:

Post a Comment