Tuesday, March 24, 2009

Posta Romana - incompetenta

Azi dimineata in cutia postala gasesc un "aviz" de la Posta Romana, pentru 2 sc. voluminoase ExA. Exact asa scria. Toate bune si frumoase, deoarece asteptam sa imi ajunga 3 box-set-uri cu The Wheel of Time - Robert Jordan.


Ca atare ma deplasez la Oficiul 8 al Postei. Acolo, evident, coada. Si stau jumatate de ora ca sa ajung in fata si sa fiu intrebat: dumneavoastra? Ii arat avizul si spun ca am doua colete. Evident, aveam doua scrisori. Care se luau de la alt ghiseu. In celalalt oficiu. Noroc ca in partea cealalta nu era coada.


Apare o doamna: "Nu va suparati, ma lasati in fata, ca eram mai devreme, m-au trimis dupa stampila". Imi zic eu ca nu e mare problema daca intra si doamna respectiva sa-si rezolve problema, oricum asteptasem. Cand, tanti de la ghiseu, ii zice: "Uitati, e de la circa financiara" si ii da scrisoarea. La care doamna, evident enervata: "Pai bine doamna, daca nu era nevoie de stampila de ce m-ati trimis acasa dupa ea?" si pleaca. Tanti de la ghiseu zice catre mine: "Pai nu, ca eu ii zisesem de stampila postei." si rade nervos.


Ii dau avizul, completeaza intr-un borderou, semnez si imi da scrisorile: doua pachete de 10x20x30 cm. Cum au intrat in categoria scrisori nu stiu, dar nu ma mai intereseaza.

Au ajuns! Iata si o poza.

No comments:

Post a Comment