Tuesday, May 17, 2011

Aventuri cu bicicleta

Azi m-am dus iar cu bicicleta la munca.

Si am observat ceva: lumea merge fix pe mijlocul trotuarului. Nu conteaza ca e loc destul sa mearga si pe laterale. Nu, ei sunt invatati fix pe mijloc.

O cucoana era cu javra dupa ea. Care se caca in voie pe trotuar. A fost putin contrariata cand i-am zbierat: "strange-i cacatii, cucoana". Mai mult ca sigur era convinsa ca nu ma adresez ei.

Se da una jos din masina cu care venise (era pasager). Pune capul in pamant si o ia la pas. Evident, pun frana si zbier "alo, alo". Ea nimic. Eu: "Cucoana, beleste ochii pe unde mergi".
Ea abia atunci ridica privirea, cand deja era sa ne imbratisam. Eu cu ea, ea cu coarnele biclei in mecla.

Acum 2 minute am venit din fata cladirii unde un tinar cu tatal lui se uitau foarte "agresiv" tragand de ea la tzoacla mea. Ca cica i-a furat-o din balcon de la etajul 4. Ca e sigur bicla lui. Mda, deci hotul a coborat pe frangie de la etajul 5 la etajul 4, i-a fortat termopanul, i-a furat bicla (care a iesit ca unsa cu vaselina prin geam) si i-a carat-o inapoi pe sfoara sus (sau a coborat-o cu aceeasi sfoara jos). Bai, ma lasi?

S-a tampit lumea, maica.

No comments:

Post a Comment