Sunday, October 11, 2009

Micile lucruri care te fac sa zambesti

Se intampla uneori sa ai o zi nu neaparat proasta dar pur si simplu monotona.
Nu e cazul azi, mai ales dupa "buzz"-ul ramas de aseara din Salsa.

Evident, bolnav cum sunt (de dansat) m-am dus a treia seara consecutiva in club. Dupa un inceput destul de greoi (deh, mi-e inca tarsa sa invit fetele de la alte scoli la dans), spre finalul serii am avut placerea sa dansez cu Corina, instructoarea mea de dans (shameless plug: Love to dance). Sper ca i-a placut si ei la fel de mult cum mi-a placut si mie, ca mi-a ramas ranjetul pe fata inclusiv azi dimineata. Dar sa revin la subiect.

Acum vreo 10 minute m-am dus sa-mi cumpar niste chestii din Mega Image. La coada o tanti cu cateva cumparaturi in fata mea dar cu o mica gogoasa de fetita, undeva la maxim 3 ani, blonda. Si ce face asta mica? Se duce fix la stand-ul cu gume si ciocolatele, inhata brusc vreo 3, se uita la doamna din spatele meu si o intreaba: "Le iau?". Evident, doamna ii zice: "ia-le daca vrei", la care asta mica: "pai nu ma lasa mami" dar le ia si se duce spre maica-sa. Replica nu intarzie: "Du-le inapoi". Fetita nu se lasa: "Dar sunt bomboanele mele!!"

Ce sa mai zic, pe langa ranjetul ramas din Salsa acum zambeam de-a dreptul.

Fun day.

No comments:

Post a Comment